مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-13سياسي

تذکر به حناچی درباره عدم ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری شهر تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن خلیل آبادی در جریان دویست و سی وششمین ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله یوسف صانعی گفت: ایشان از شاگردان نزدیک امام بودند که علاقه خاصی هم به حضرت امام خمینی (ره) داشتند؛ - رییس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر تهران بر تکمیل لایحه سازمان گردشگری شهر تهران، به شهردار تهران تذکر داد و گفت: در سال 1397 در ماده 72 برنامه سوم توسعه شهر تهران، شهرداری مکلف به ارائه لایحه سازمان گردشگری در پایان سال اول برنامه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن خلیل آبادی در جریان دویست و سی وششمین ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله یوسف صانعی گفت: ایشان از شاگردان نزدیک امام بودند که علاقه خاصی هم به حضرت امام خمینی (ره) داشتند؛ شجاعت، آزادگی و عدم چشمداشت به مناسک دنیوی او را بین هم نسلان خود ممتاز کرده بود.

وی آیت الله صانعی را مایه مباهات فقه پویای شیعی و گره گشای منطقی و به روز مسائل خواند و افزود: ایشان به سوالات امروز پاسخ دیروز را نمی دادند و با نگاه واقع بینانه فرزند زمانه خود بودند.

خلیل آبادی در ادامه، تاثیر صنعت گردشگری بر تولید ناخالص داخلی، ایجاد اشتغال و افزایش درآمد های ارزی چشمگیر را یادآور شد و گفت: البته اکنون این صنعت به علت شیوع ویروس کوید 19 در جهان با چالش ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر به حناچی درباره عدم ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری شهر تهران

تذکر به حناچی درباره عدم ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری شهر تهران