مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 06:302020-09-13سياسي

«هفت تپه» سیاسی شده است/ جهانگیری مساله هفت تپه را رسیدگی می کند


متأسفانه مسأله شرکت هفت تپه سیاسی شد، یعنی هر جایی به خودش اجازه داد مداخله کند، مصاحبه و اظهارنظر کند و این طوری فضا را بهم ریختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در گفتگویی آخرین وضعیت حقوقی شرکت هفت تپه را تشریح کرد.

واعظی در پاسخ به این سوال که آیا صرفاً یک نهاد مانند دیوان محاسبات می تواند درباره لغو واگذاری ها تصمیم بگیرد؟ گفت: قاعدتاً برای این منظور شورایی تحت عنوان شورای داوری وجود دارد که نماینده قوه قضاییه هم در آن هست و اگر قرار است چنین اتفاقی بیفتد، باید آن مسیر طی شود.

هرچند من هم مثل شما فقط خبر این مسأله را شنیدم و نامه ای ندیدم و به همین دلیل نمی توانم به صورت قاطع در این باره اظهار نظر کنم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد مسأله شرکت هفت تپه فراتر از مسأله صرف واگذاری، ابعاد سیاسی و اجتماعی هم پیدا کرده است، تصریح کرد: این مسأله چیز جدیدی نیست و معمولاً در واگذاری ها چنین مسائلی پیش می آید.

اما واقعیت این است که تا اینجای کار، دولت، وزارتخانه ذی ربط و بانک ها کمک کردند تا هم مسأله تولید حل شود و هم مسأله حقوق کارمندان این شرکت.

واعظی اضافه کرد: اما متأسفانه مسأله شرکت هفت تپه سیاسی شد، یعنی هر جایی به خودش اجازه داد مداخله کند، مصاحبه و اظهارنظر کند و این طوری فضا را بهم ریخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هفت تپه» سیاسی شده است/ جهانگیری مساله هفت تپه را رسیدگی می کند

«هفت تپه» سیاسی شده است/ جهانگیری مساله هفت تپه را رسیدگی می کند