مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-13سياسي

هشدار دختر امام خمینی به سران کشورهای اسلامی


رییس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در نامه ای به برخی روسای کشورهای اسلامی نسبت به تلاش های چند کشور برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، زهرا مصطفوی دختر حضرت امام خمینی (ره) رییس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در نامه ای به برخی روسای کشورهای اسلامی نسبت به تلاش های برخی کشورها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت دولت های اسلامی باید مراقب خشم ملت های خود در این خصوص باشند.

او در این نامه سرگشاده آورده است: بسم الله الرحمن الرحیم مدتی است موضوع همکاری با رژیم صهیونیستی توسط برخی دولت های اسلامی مطرح است.

با توجه به این موضوع و احساس تکلیفی که به عنوان یک سازمان مردم نهاد حامی ملت فلسطین در خود داریم، لازم دانسته تا مواردی را به عنوان ناصحی مشفق و هشداری مشفقانه با شما در میان نهیم.

همانطور که می دانید فلسطین یک سرزمین اسلامی بوده و با توجه به اماکن مقدسه اسلامی که در آن قرار دارد و در راس آن حرم شریف قدس که قبله نخست اسلام و جایگاه عروج پیامبر مکرم اسلام صَلَّی اللهُ عَلَیهِ وَ آلِه است، در نزد جوامع اسلامی از قداست و اهمیت ویژه ای برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دختر امام خمینی به سران کشورهای اسلامی

هشدار دختر امام خمینی به سران کشورهای اسلامی