مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-13سياسي

موضوع نامه شهردار تهران به دفتر رهبر انقلاب چه بود؟


علیخانی از ارسال نامه حناچی شهردار تهران به دفتر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این نامه در ارتباط با موضوعات حمل و نقل عمومی از ایشان درخواست کمک شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، محمد علیخانی در رابطه با آخرین وضعیت ورود اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران اظهار کرد: بر اساس توافقی که با شرکت ایران خودرو دیزل انجام شده قرار است در مجموع 250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت اضافه شود.

وی افزود: طبق آخرین رایزنی‌های صورت گرفته این تعداد اتوبوس به صورت تدریجی وارد چرخه حمل و نقل عمومی خواهند شد که از آخر شهریور ورود اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های جدید آغاز خواهد شد و در یک بازه زمانی مشخص تعداد اشاره شده وارد چرخه حمل و نقل خواهند شد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران همچنین از تلاش مدیریت شهری برای اجرای وعده دولت در ارتباط با ورود اتوبوس‌های جدید به پایتخت خبر داد و گفت: دولت وعده داده است 19 هزار اتوبوس برای کل کشور وارد چرخه حمل و نقل عمومی شود که از این تعداد 4 هزار اتوبوس سهم شهر تهران است که متأسفانه تا به امروز وعده دولت محقق نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع نامه شهردار تهران به دفتر رهبر انقلاب چه بود؟

موضوع نامه شهردار تهران به دفتر رهبر انقلاب چه بود؟