مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-13ورزشي

خبر بد برای قهرمان لیگ برتر فوتسال


با لغو مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا در سال 2020، قهرمان لیگ برتر فوتسال فرصت پس گرفتن جام قهرمانی آسیا را از دست داد.

- با لغو مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا در سال 2020، قهرمان لیگ برتر فوتسال فرصت پس گرفتن جام قهرمانی آسیا را از دست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیوع بیماری کرونا برگزاری رقابت های ورزشی را مختل کرده و فیفا و کنفدراسیون ها در تلاش برای برگزاری رویدادهای مهم هستند به همین دلیل نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا در نهایت تصمیم به برگزاری قطعی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا که پیش از این سه بار به تعویق افتاده بود گرفت و مقرر شد این مسابقات از 12 تا23 آذر در کویت برگزار شود.

در این تاریخ قرار بود مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا برگزار شود اما AFC به دلیل مواردی چون هزینه بر بودن برگزاری بازی ها، نزدیکی با زمان برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، نا آماده بودن تیم ها و عدم مشخص بودن نماینده برخی کشورها و همچنین عدم الزام برای معرفی تیمی به فیفا تصمیم به لغو این مسابقات گرفت.

این در حالی است که تیم مس سونگون قهرمان لیگ برتر ایران عزم خود را برای حضور در این مسابقات جزم کرده بود.

مسی ها که دو سال پیش عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کردند سال گذشته قهرمانی را به رقیب ژاپنی واگذار کردند و برای پس گرفتن این عنوان برنامه ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر بد برای قهرمان لیگ برتر فوتسال

خبر بد برای قهرمان لیگ برتر فوتسال