مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-13سياسي

رفع چالشهای منطقه طرشت توسط «ناحیه نوآوری شریف»


رییس ناحیه نوآوری شریف با بیان اینکه 500 واحد فناور و دانش بنیان در ناحیه نوآوری شریف فعالیت می کنند، گفت: در صدد رفع چالشهای منطقه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر مجید دهبیدی پور در اولین نشست مجمع فناوری و نوآوری استان تهران که امروز در محل کارخانه نوآوری با حضور معاون علمی و فناوری، شهردار و استاندار تهران برگزار شد، گفت: ایجاد ناحیه نوآوری شریف از سال 1379 آغاز شد که در این ناحیه 2 برج فناوری خصوصی وجود دارد.

وی با بیان اینکه یکی از این برج ها افتتاح شده است، افزود: قرار است یکی دیگر از این برج ها به زودی رونمایی و آغاز به کار کند.

دهبیدی پور با بیان اینکه در این ناحیه 500 شرکت فناور و دانش بنیان مستقر شده است، افزود: علاوه بر آن 6 صندوق خطر پذیر، 8 مرکز نوآوری، 15 شتابدهنده و مرکز رشد، 2 مرکز فضای کار اشتراکی و 12 ارائه دهنده سرویس در این منطقه نوآوری شریف فعالیت می کنند.

دهبیدی پور با بیان اینکه ما عوامل موفقیت21 نواحی نوآوری در کشورهای مختلف را بررسی کردیم، گفت: 4 عامل استقرار نواحی نوآوری در کنار زندگی و تفریح مردم، دارا بودن المان های شهری، حضور رهبران نوآور و مشوق های دولت محلی و ملی از جمله عواملی بودند که در موفقیت های این نواحی نوآوری موثر بودند و ما هم سعی کردیم ناحیه نوآوری شریف را بر این اساس راه اندازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع چالشهای منطقه طرشت توسط «ناحیه نوآوری شریف»

رفع چالشهای منطقه طرشت توسط «ناحیه نوآوری شریف»