مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-13سياسي

بیش از 27 هزار رزمنده استان مرکزی تجلیل می شوند


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: یکی از برنامه های مهم گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در استان مرکزی تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان جنگ است که بیش از 27 هزار رزمنده استان تجلیل خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی  ظهر امروز در سرکشی مشترک ستاد چهل سالگی دفاع مقدس، سازمان تبلیغات و بسیج مداحان استان با پیرغلامان حاج ولی الله احمدی و حاج غلامرضا حیدری اظهار کرد: جمله نورانی حضرت امام(ره) که زنده نگه داشتن اسلام را از محرم و صفر می دانند بسیار کلیدی و راهبردی است و اگر بخواهیم برداشت هایی از این جمله داشته باشیم باید بگوییم حیات و بقای اسلام به محرم و صفر است.

وی افزود: وقتی می گوییم انقلاب اسلامی انقلابی عاشورایی و برگرفته از قیام امام حسین(ع) است یعنی امام(ره) با تأسی از فرهنگ حسینی این انقلاب را تشکیل دادند و در طول این چهل سال و خصوصا در دفاع مقدس رزمندگان و مجاهدان این انقلاب را با کمک فرهنگ عاشورا حفظ کردند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: از ابتدای دوران دفاع مقدس رزمندگانی که برای دفاع همه جانبه از کشور به پاخواسته اند همه از بچه های هیئت و از پای روضه های حضرت اباعبدالله(ع) تربیت شده بودند و همین تربیت عالی آنها توانست پیروزی های بزرگ را رقم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 27 هزار رزمنده استان مرکزی تجلیل می شوند

بیش از 27 هزار رزمنده استان مرکزی تجلیل می شوند