مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-13اقتصادي

اختصاص 58 میلیارد تومان به 46 طرح اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 58 میلیارد تومان به 46 طرح تولیدی مشکل دار و در دست اجرا در استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 58 میلیارد تومان به 46 طرح تولیدی مشکل دار و در دست اجرا در استان خبر داد.

سید حشمت اله صمیمی دوست روز یکشنبه 23 شهریور ماه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: در این جلسه به اختصاص این مبلغ برای 46 طرح در دست اجرا و یا مشکل دار موافقت شد.

وی اظهارکرد: این اعتبار از محل رونق تولید و تبصره 18 که از جمله مهمترین ابزار ایجاد و حفظ اشتغال در استان ها می باشد اختصاص یافته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیشرفت فیزیکی برخی از این طرح ها بالای 60 درصد است که با اختصاص این اعتبار پیشرفت آنها شتاب می گیرد.

صمیم دوست با اشاره به اینکه، شرایط سخت تحریم و شیوع بیماری کرونا مشکلاتی برای بخش تولید و اشتغال ایجاد کرده است تاکید کرد: با تلاشی مضاعف و با بهره گیری از تمام توان و ظرفیت ها مشکلات بخش تولید و اشتغال برطرف تا این بخش همچنان پا برجا و فعال بماند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 58 میلیارد تومان به 46 طرح اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص 58 میلیارد تومان به 46 طرح اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد