مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-13سياسي

«با هم برای امنیت و سلامت» شعار هفته ناجا سال 99


جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان شعار هفته ناجا سال 99 گفت: نمایش اقتدار نیروی انتظامی، جلب اعتماد و مشارکت مردم عزیز در تأمین نظم، امنیت و سلامت از جمله اولویت ها در هفته ناجاست.

- به گزارش، طی برگزاری جلسات و اخذ تدابیر، شروع هفته ناجا سال 1399 از 27 مهر ماه تا دوم آبان مورد تأیید قرار گرفته است.

اجرای برنامه های هفته ناجا با رعایت پروتکل های بهداشتی وی با بیان اینکه با توجه به برگزاری هفته ناجا در هفته اول ربیع الاول امکان اجرای برنامه های متنوعی فراهم است، ادامه داد: بنابراین با توجه به اجرای پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا کلیه برنامه ها بر اساس ملاحظات بهداشتی لازم طراحی شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: سیاست اصلی بهره مندی حداکثری از ظرفیت رسانه ها از جمله صدا و سیما و فضای مجازی در دستور کار قرارگرفته و برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم در راستای تولیدات هنری، تله فیلم ها و پخش رسانه ای در کلیه حوزه ها به نحو مطلوبی صورت پذیرفته است.

لزوم توجه به مضمون و اهداف شعار هفته ناجا سردار شرفی با بیان اینکه شعار هفته ناجا سال 1399 با عنوان با هم برای امنیت و سلامت انتخاب شده است، گفت: می بایست در اجرای کلیه برنامه ها مضمون و اهداف شعار تعیین شده مورد توجه همگان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«با هم برای امنیت و سلامت» شعار هفته ناجا سال 99

«با هم برای امنیت و سلامت» شعار هفته ناجا سال 99