مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 07:352020-09-13اجتماعي

پارک محلی «پرستار» در شهر شیرین سو احداث می شود


شهردار شیرین سو از آغاز عملیات اجرایی پارک محلی پرستار خبر داد و گفت: پارک محلی پرستار در زمینی به مساحت نزدیک به 800 مترمربع احداث خواهد شد.

- سیدمصطفی موسوی یکشنبه 23 شهریورماه در بازدید از روند پیشرفت پروژه پارک پرستار شهر شیرین سو واقع در شهرستان کبودراهنگ، اعلام کرد: با توجه به وضعیت زندگی ماشینی مردم، امروزه ورزش یکی از کارهای اساسی و مهم برای حفظ سلامتی و تندرستی مردم در جامعه کنونی به شمار می رود و دست اندرکاران شهرداری نیز به عنوان مدیریت محلی وظیفه دارند زیرساخت های ورزش شهروندی را برای مردم مهیا کنند.

وی درباره پروژه محور سلامت و سرگرمی شهر شیرین سو نیز این گونه توضیح داد: با توجه به نقش ورزش در ایجاد نشاط اجتماعی و سلامت روحی جامعه و نیاز ترویج فرهنگ ورزش همگانی و همچنین احیای بازی های بومی- محلی در بخش شیرین سو اقدام به احداث پروژه محور سلامت کرده ایم.

موسوی افزود: محور سلامت در زمینی به مساحت 1000 مترمربع و با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 350 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری به اتمام رسیده و در هفته دولت تقدیم مردم شد و پارک پرستار نیز در هفته دولت کلنگ زنی شده و هم اکنون در حال احداث است.

به گفته شهردار شیرین سو، پارک محلی پرستار در زمینی به مساحت نزدیک به 800 مترمربع و بوستان ورزش در زمینی به مساحت 3500 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک محلی «پرستار» در شهر شیرین سو احداث می شود

پارک محلی «پرستار» در شهر شیرین سو احداث می شود