مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-13سياسي

شاهین شهر مزین به تندیس بانوی شاخص شهید می شود


فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: تندیس بانوی شهید زینب کمایی سوم مهر درهفته دفاع مقدس در یکی از میدان های ورودی شاهین شهر نصب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهین شهر، اسفندیار تاجمیری پیش از ظهر امروز در ستاد هماهنگی و برنامه ریزی هفته دفاع مقدس در فرمانداری شاهین شهر اظهار کرد: تندیس بانوی شهید زینب کمایی سوم مهر در هفته دفاع مقدس یکی از میدان های ورودی شاهین شهر نصب می شود.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: تندیس این دانش آموز شهید که در اوایل جنگ تحمیلی در این شهر تحصیل می کرد به یاد بانوان شهید دانش آموز کشور با تلاش سپاه پاسداران، بنیاد شهید و شهرداری شاهین شهر در میدان شهری جنب پایانه برون شهری این شهر رونمایی می شود.

شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، پیش تر ساخت و نصب تندیس شهید کمایی را در میدان شهری شمالی این شهر تصویب کرده بود.

امام جمعه شاهین شهر دراین باره به انتشار کتاب هایی درباره زندگی نامه این شهید حجاب اشاره کرد که مستند داستانی نیز با موضوع زندگی این نوجوان تولید خواهد شد.

حجت الاسلام قاسم هاشمی رونمایی از تندیس شهید زینب کمایی را رویداد مهم فرهنگی بیان کرد و افزود: دشمنان در تلاش اند تا فرهنگ عفاف و حجاب را در کشورمان و به خصوص شاهین شهر کمرنگ کنند ولی این رویداد فرهنگی تأثیر زیادی در ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهین شهر مزین به تندیس بانوی شاخص شهید می شود

شاهین شهر مزین به تندیس بانوی شاخص شهید می شود