مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-13فرهنگي

عدم شفافیت داده های فروش «تنت» در گیشه باعث خشم استودیوها شد


کمپانی سازنده «تنت» فیلم جدید کریستوفر نولان، در ارایه آمار فروش فیلم با شفافیت عمل نمی کند و این موجب خشم دست اندرکاران سینما شده است.

- کمپانی سازنده تنت فیلم جدید کریستوفر نولان، در ارایه آمار فروش فیلم با شفافیت عمل نمی کند و این موجب خشم دست اندرکاران سینما شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، افرادی که ارقام درآمدهای باکس آفیسی را تحلیل می کنند متوجه شده اند که به طور تعجب آوری هیچ شفافیتی در ارتباط با ارقام فروش فیلم علمی تخیلی 200 میلیون دلاری کریستوفر نولان یعنی تنت که آخر هفته قبلی در سینماهای آمریکا روی پرده رفت، وجود ندارد.

از وقتی تنت نمایش داده شده، استودیوی سازنده آن یعنی برادران وارنر با دقت مقدار کمی از داده های باکس آفیسی فیلم را به خبرنگاران و استودیوهای رقیب داده است.

این در حالی است که استودیوها همیشه اطلاعات باکس آفیسی را به صورت روزانه و کامل منتشر می کنند.

با وجود اینکه نمایش تنت از سوم سپتامبر آغاز شد، برادران وارنر تا ششم سپتامبر سعی کرد تا رسماً اعلام کند که این فیلم در آخر هفته اول اکران خود 20 میلیون دلار فروخته که نتیجه ای متوسط برای فیلمی با این اندازه است.

ناظران صنعت فکر می کنند استودیو منتظر است تا ارقامی بزرگ را برای کل آخر هفته منتشر کند و بعد از آن شروع به انتشار روزانه ارق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم شفافیت داده های فروش «تنت» در گیشه باعث خشم استودیوها شد

عدم شفافیت داده های فروش «تنت» در گیشه باعث خشم استودیوها شد