مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-13سياسي

حاتمی: عادی سازی روابط کشورهای عربی نه نتها محکوم بلکه مختوم خواهد بود


دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی بیان کرد: عادی سازی روابط کشورهای عربی و حاکمان نه چندان اسلامی آن نه نتها محکوم بلکه مختوم نیز خواهد بود.

- دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی بیان کرد: عادی سازی روابط کشورهای عربی و حاکمان نه چندان اسلامی آن نه نتها محکوم بلکه مختوم نیز خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه امروز مجلس با اشاره به بازنشر تصویر توهین آمیز مجله شالی ابدو به ساحت پیامبر اکرم (ص) گفت: بوی تعفن دموکراسی غربی از حنجره بغض آلود و سکوت هم قطارنشان در توهین به ساحت رسول الله نمایانگرتر شد.

وی در ادامه با محکوم کردن عادی سازی روابط کشورهای امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی گفت: عادی سازی روابط کشورهای عربی و حاکمان نه چندان اسلامی آنها نه نتها که محکوم است بلکه مختوم نیز خواهد بود.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رزمایش اقتدارآمیز ذوالفقار 99 ارتش جلوه ای از اقتدار و عظمت در امواج خلیج همیشه فارس بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاتمی: عادی سازی روابط کشورهای عربی نه نتها محکوم بلکه مختوم خواهد بود

حاتمی: عادی سازی روابط کشورهای عربی نه نتها محکوم بلکه مختوم خواهد بود