مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 08:102020-09-13ورزشي

وابسته به صندلی مدیرکلی نیستم!


مدیرکل ورزش و جونان مازندران با توجه به شایعات اخیر در مورد تغییر مدیریت این نهاد گفت: به صندلی مدیرکلی وابسته نیستم، درخواست عدم تمایل خود را به مسئولان ذی ربط در وزارت ورزش و جوانان اعلام نمودم و منتظر تصمیم نهایی این و وزارت خانه هستم.

- ایسنا/مازندران مدیرکل ورزش و جونان مازندران با توجه به شایعات اخیر در مورد تغییر مدیریت این نهاد گفت: به صندلی مدیرکلی وابسته نیستم، درخواست عدم تمایل خود را به مسئولان ذی ربط در وزارت ورزش و جوانان اعلام نمودم و منتظر تصمیم نهایی این و وزارت خانه هستم.

مدتی است در فضای مجازی زمزمه های تغییر مدیرکل ورزش و جونان مازندران و جایگزینی مدیر فعلی با شخصی معروف به گوش می رسد اما هنوز رسما چیزی مبنی بر انتصاب مدیرکل جدید ورزش و جونان مازندران ابلاغ نشده به همین سبب حبیب حسین زادگان مدیرکل فعلی ورزش و جوانان به این فضا واکنش نشان داده است.

حبیب حسین زادگان در گفت و گوی با ایسنا، با عنوان اینکه به صندلی مدیرکلی دستگاه ورزش و جوانان استان مازندران وابسته نیستم، خاطرنشان کرد: درخواست عدم تمایل خود را به مسئولان ذی ربط در وزارت ورزش و جوانان اعلام نمودم و منتظر تصمیم نهایی این و وزارت خانه هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وابسته به صندلی مدیرکلی نیستم!

وابسته به صندلی مدیرکلی نیستم!