مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-13فرهنگي

چرا میناب در بین شبکه شهرهای خلاق فرهنگی کشور نیست؟/ شهرداری میناب کجای ماجراست؟


انتخاب چند شهر هرمزگان به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر و نبود نام میناب «پرهنر» اگر چه پویشی مطالبه گرانه از سوی هنرمندان این شهرستان را بدنبال داشت اما واکاوی دلایل آن می تواند روشنگر موضوع باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، معرفی چند شهر هرمزگان در هفته گذشته به عنوان شهرهای خلاق فرهنگ و هنر در کشور از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نبود نام میناب پر هنر در این میان، سبب شکل گیری پویشی با عنوان بی مهری به میناب را متوقف کنید شد و هنرمندان پرتلاش این شهرستان در قالب این پویش خواستار افزایش توجه به زیرساخت های فرهنگی و هنری میناب شدند.

در این زمینه با رضا کمالی زرکانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در مورد چند و چون نبود نام میناب در میان شهرهای خلاق فرهنگ و هنر کشور برغم استعدادهای فراوان فرهنگی این شهرستان و ظرفیت های منحصربفرد انسانی و منطقه ای آن را جویا شدیم.

فارس: اساسا شبکه شهرهای خلاق چیست و نقش ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در هر شهرستان در کمیته شهرستانی این شبکه در کجا قرار دارد؟ با رویکرد توسعه فرهنگ محلی و بومی و به منظور جهت دهی به ظرفیت های فردی و منطقه ای و بهتر و بیشتر دیده شدن توانمندی های یک منطقه از یک سو و سوق دادن امکانات عمومی به سمت و سوی توسعه زیرساخت های فرهنگی و استفاده از توان دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا میناب در بین شبکه شهرهای خلاق فرهنگی کشور نیست؟/ شهرداری میناب کجای ماجراست؟

چرا میناب در بین شبکه شهرهای خلاق فرهنگی کشور نیست؟/ شهرداری میناب کجای ماجراست؟