مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-13سياسي

جلیلی: قرارداد ایران و چین به دلیل برخی تعلل ها هنوز در مرحله پیش نویس است


یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به همکاری ایران و چین برای عقد قرارداد 25ساله، گفت:  به دلیل برخی تعلل ها و عدم تشخیص درست اولویت ها، این طرح پس از گذشت چند سال هنوز در مرحله پیش نویس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید جلیلی در دیدار با جمعی از مسئولین بسیج های دانشجویی دانشگاه های تهران با بیان اینکه جنبش دانشجویی باید پیش از دیگران نسبت به موضوعات مهم کشور به تحلیل صحیح دست یابد، اظهار کرد: حرکت دانشجویی باید بتواند در بزنگاه ها تحلیل صحیح داشته باشد و مبتنی بر آن تحلیل، وظیفه خودش را انجام دهد.

وی در پاسخ به پرسش های دانشجویان درباره مسائل بین المللی تصریح کرد: تعامل گسترده و سازنده جزء اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است و البته رژیم صهیونیستی و آمریکا از جمله استثنائاتی هستند که بر مبنای یک منطق صحیح از این دایره خارج شدند.

وی با بیان اینکه سیاست خارجی تمامی کشورهای دنیا بر مبنای اهداف، اصول، ارزش ها و حقوق آنها شکل می گیرد، گفت: نقاط اشتراک و افتراق میان سیاست خارجی کشورها، زمینه تعامل و تقابل را ایجاد می کند و در نهایت منجر به ایجاد فرصت یا تهدید خواهد شد.

این عضو شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان عنوان کرد: کارویژه مهم سیاست خارجی، صیانت از حقوق، ارزش ها و منافع یک کشور در استفاده صحیح و به موقع از فرصت های به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: قرارداد ایران و چین به دلیل برخی تعلل ها هنوز در مرحله پیش نویس است

جلیلی: قرارداد ایران و چین به دلیل برخی تعلل ها هنوز در مرحله پیش نویس است