مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 08:202020-09-13اجتماعي

گزارشی از ابتلای دانش آموزان البرزی به کرونا نداشته ایم


از 15 شهریور تا کنون هیچ گزارشی در خصوص ابتلای دانش آموزان استان به کرونا نداشته ایم و دانش آموزان البرزی در سلامت کامل مشغول تحصیل هستند.

- ایسنا/البرز مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: از 15 شهریور تا کنون هیچ گزارشی در خصوص ابتلای دانش آموزان استان به کرونا نداشته ایم و دانش آموزان البرزی در سلامت کامل مشغول تحصیل هستند.

سالار قاسمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از 15شهریور شاهد بازگشایی مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی بوده ایم.

وی ادامه داد: قبل از بازگشایی مدارس تمهیدات ویژه ای جهت رعایت دستور العمل های بهداشتی در سر کلاس های درس اندیشیده شده بود تا والدین فرزندان خود را با خیال راحت روانه مدرسه کنند.

وی ادامه داد: رعایت فاصله اجتماعی، ضد عفونی کلاس های درس و استفاده از ماسک در تمامی مدارس استان اجباری است و در این خصوص نظارت های ویژه ای صورت می گیرد.

این مسئول اضافه کرد: علاوه بر این پیش از بازگشایی مدارس هم تاکید شده بود که حضور در کلاس درس برای دانش آموزانی که در خانواده با فرد مبتلا به کرونا به نوعی در ارتباط هستند و یا خودشان مشکوک به ابتلا به این ویروس هستند، اجباری نیست.

قاسمی توضیح داد: در کنار این موارد، دانش آموزان مقاطع مختلف لازم نیست در همه روزهای هفته در مدرسه حاضر باشند و بر اساس تعداد دانش آموزان هر کلاس به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از ابتلای دانش آموزان البرزی به کرونا نداشته ایم

گزارشی از ابتلای دانش آموزان البرزی به کرونا نداشته ایم