مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-13سياسي

ماهانه تعداد 220 خانوار در حاشیه های شهر همدان ساکن می شوند


ماهانه تعداد 220 خانوار در حاشیه های شهر همدان ساکن می شوند که ادامه این روند در سال های آینده آمار حاشیه نشینی در همدان را افزایش خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین افشاری پیش از ظهر یکشنبه در صحن شورای شهر همدان گفت: در ارزیابی های صورت گرفته عملکرد شورای پنجم شهر همدان طی 3 سال گذشته، مثبت و تأثیرگذار بوده و این شورا در سطح استانی و ملی به شورای موفق شهرت دارد.

حسین افشاری بابیان اینکه علی رغم وجود سلایق مختلف، اعضای شورای شهر همدان اجازه ندادند حاشیه ها بر وظایف شورا سایه افکند؛ شورای پنجم شهر همدان هم ناظر بر مشکلات مردم بوده و هم با ارائه راه حل های مناسب در راستای حل مشکلات گام برداشته است.

وی تعامل و انسجام اعضای شورای دوره پنجم شهر همدان را قابل توجه دانست و گفت: اعضای این دوره به رأی و سلیقه هم احترام گذاشته و اجازه ندادند حاشیه ها بر اصل وظیفه آنها سایه افکند و با همدلی در راستای منافع مردم گام برداشتند.

وی همچنین تعامل بین دستگاه های اجرایی با شورای شهر و شهرداری همدان را مثبت ارزیابی کرد و یادآورشد: با توجه به وظایف شوراها که در 37 مورد برای اعضای شورا تعریف شده شورای شهر همدان خود را محدود به شهرداری نکرده و ضمن عمل به 37 مورد وظیفه به عنوان تکلیف، اجازه نداده وظیفه ای از قلم بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهانه تعداد 220 خانوار در حاشیه های شهر همدان ساکن می شوند

ماهانه تعداد 220 خانوار در حاشیه های شهر همدان ساکن می شوند