مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-13سياسي

برگزاری دوره دانش افزایی اساتید با موضوع سیاست خارجی جمهوری اسلامی


نود و چهارمین دوره دانش افزایی استادان دانشگاه علوم پزشکی ایران با موضوع سیاست خارجی جمهوری اسلامی با حضور محمدصادق کوشکی و جمعی از اعضای هیأت علمی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نود و چهارمین دوره دانش افزایی استادان با موضوع  سیاست خارجی جمهوری اسلامی با حضور محمدصادق کوشکی کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی و بین المللی و جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

کوشکی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در این دوره، با تبیین جغرافیای سیاسی منطقه و جهان به بیان اهمیت سیاسی اقتصادی و جغرافیایی منطقه غرب آسیا پرداخت و علل توجه قدرتهای جهانی و نیز عوامل ایجاد و گسترش تنش های دائمی در این منطقه را تبیین کرد.

وی در ادامه به اهمیت تحلیل واقع بینانه و علمی از موضوعات سیاسی اشاره کرده و لزوم پرهیز از برداشتهای احساسی عاطفی در این زمینه ها را یادآور شد.

کوشکی در ادامه توجه و گرایش کشورها به سمت سیاست های منطقه ای و لزوم افزایش قدرت منطقه ای در ابعاد گوناگون علمی و فناوری بعنوان راهبرد فعال و موثر کشورها برای تامین منافع ملی اشاره کرد با ذکر نمونه های فراوان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و این راهبرد در مورد ایران با ویژگیهای از قبیل توانمندیهای داخلی، توجه به بازار بزرگ مصرف اطراف و نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره دانش افزایی اساتید با موضوع سیاست خارجی جمهوری اسلامی

برگزاری دوره دانش افزایی اساتید با موضوع سیاست خارجی جمهوری اسلامی