مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-13فرهنگي

همه چیز درباره «سینماتوگراف»


مدیر دفتر تخصصی سینما، هم زمان با اعلام چاپ سومین شماره کتاب «سینماتوگراف» و بیان توضیحاتی درباره موضوع آن، خبر داد که جلد بعدی این کتاب به موضوع «سینمای کودک و نوجوان» اختصاص دارد.

- ایسنا/اصفهان مدیر دفتر تخصصی سینما، هم زمان با اعلام چاپ سومین شماره کتاب سینماتوگراف و بیان توضیحاتی درباره موضوع آن، خبر داد که جلد بعدی این کتاب به موضوع سینمای کودک و نوجوان اختصاص دارد.

مصطفی حیدری، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از تابستان 1395 که دفتر تخصصی سینما شروع به کار کرد، بنا بر آن داشت که مرجعیت علمی داشته باشد؛ به این معنی که کارها در آن بر اساس تخصص و بر مبنای علمی پیش برود و به همین دلیل از ابتدا ما به فکر راه اندازی یک پایگاه علمی در این دفتر بودیم.

وی ادامه داد: اغلب آثار مکتوب پژوهشی حوزه سینمای ایران در تهران منتشر می شود و بر اساس تجربیاتی که از مشاهده مجله فیلم خانه مشهد و سینما و ادبیات مرحوم دهکردی به دست آوردیم، تصمیم گرفتیم مجله ای را با همین رویکرد تخصصی در اصفهان منتشر کنیم.

مدیر دفتر تخصصی سینما خاطرنشان کرد: نام سینماتوگراف را از کتاب معروف برسون، فیلم ساز شهیر فرانسوی وام گرفتیم و با استادان باتجربه اصفهان که مایل بودند رویکرد مجله به سمت تهران باشد مشورت کردیم اما در نهایت به این باور رسیدیم که باید تلاش کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره «سینماتوگراف»

همه چیز درباره «سینماتوگراف»