مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-13اجتماعي

فرماندار قرچک: رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس قرچک رصد شود


فرماندار قرچک بااشاره به تراکم بالای جمعیت دانش آموزی و مشکلات مدارس شهرستان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس قرچک رصد شود.

- بهمن خطیبی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه با مسئولین آموزش و پرورش شهرستان قرچک با تأکید بر همکاری همه ادارات و ارگان ها با آموزش و پرورش به منظور برگزاری کلاس های درس و دایری امر تعلیم و تربیت، خواستار نظارت دقیق بر اجرای پروتکل های بهداشتی و توجه کافی به دغدغه والدین دانش آموزان در این خصوص شد.

وی با توجه به بازگشایی مدارس گفت: در این شرایط، آموزش و پرورش عهده دار مسئولیت سنگینی است چراکه امر تعلیم و تربیت تعطیل بردار نیست، در سیستم آموزش و پرورش هم باید به کیفیت آموزش توجه شود و هم سلامت دانش آموزان از طریق رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مدنظر باشد.

خطیبی افزود: با توجه به اهمیت قشر فرهنگیان در توسعه شهرستان، دغدغه این قشر باید پیگیری شود بخصوص در این برهه حساس که سیستم آموزشی ما با روش جدید تدریس مجازی روبرو شده است.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان با تقدیر از تلاش های شبکه بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا ، بر استمرار همکاری های لازم ادارات با شبکه بهداشت تأکید کرد و عنوان کرد: با توجه به تراکم بالای جمعیت دانش آموزی و مشکلات مدارس، از ارگان ها می خواهیم با نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قرچک: رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس قرچک رصد شود

فرماندار قرچک: رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس قرچک رصد شود