مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-13ورزشي

نشست تخصصی مربیان بدنساز تیم های ملی بانوان


صبح امروز با برگزاری مراسم افتتاحیه ای با حضور خانم طاهره طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک، نشست تخصصی مربیان بدنساز تیم های ملی بانوان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

- ، حمید آقا علی نژاد مدیر برگزاری نشست تخصصی مربیان بدنساز تیم های ملی بانوان در ابتدای مراسم افتتاحیه ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، در خصوص دلایل برگزاری این نشست که برای نخستین بار انجام شد گفت: طبق مصوبات و سیاست کمیته بین المللی المپیک (IOC) تا سال 2024 باید تعداد مدال های توزیع شده بانوان در بازی های المپیک با آقایان برابری کند.

وی افزود: به همین منظور این نهاد بین المللی به تمامی کشورهای عضو (IOC)، توصیه کرده تا همه مسابقات مهم بین المللی خود را که شرایط به لحاظ جسمانی و فیزیولوژیک مهیا باشد در بخش آقایان و بانوان به صورت برابر برگزار کنند.

دکتر آقاعلی نژاد با بیان اینکه آکادمی ملی المپیک به عنوان بازوی علمی کمیته ملی المپیک باید توجه ویژه ای به موضوع بانوان داشته باشد ابراز داشت: با روی کار آمدن دکتر قراخانلو به عنوان مدیر آکادمی ملی المپیک، ما شاهد فعالیت های خوبی از جمله برگزاری کلینیک ها و دوره های آموزشی بدنسازی، روانشناسی و .

ویژه بانوان در این مجموعه هستیم که در جهت ایجاد فرصت برابر بین آقایان و بانوان و همچنین جبران کمبودهایی که در حوزه بانوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی مربیان بدنساز تیم های ملی بانوان

نشست تخصصی مربیان بدنساز تیم های ملی بانوان