مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-13سياسي

3 مأموریت ویژه گیلانی ها در کربلا و نجف


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با بیان اینکه یکی از وظایف ستاد گیلان و مردم این استان بازسازی گنبد امام حسین (ع) است، افزود: یکدیگر از وظایف ستاد گیلان ساخت صحن حضرت زهرا در نجف اشرف و صحن حضرت زینب (س) در کربلا است که این اقدامات به نام گیلان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی امروز در دیدار با اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان لنگرود در بیت امام جمعه لنگرود با بیان اینکه در هیچ مکتب و مذهبی مانند اسلام تأکید بر تعظیم شعائر نیست، اظهار کرد: اسلام برای هرلحظه و هر دورانی دارای برنامه و زنده است ولی برقی ادیان هنوز هم در سال های گذشته خود متوقف هستند و پویایی ندارند.

وی با بیان اینکه ستاد عتبات لنگرود باید از همه ظرفیت ها استفاده کند، گفت: زمینه تلاش و خدمات بیشتر ستاد عتبات عالیات در شهرستان لنگرود بسیار فراهم است و همین انتظارها را از اعضا و خادمین بیشتر می کند.

3 مأموریت ویژه گیلانی ها در کربلا و نجف رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان نیز با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون جبهه کفر با تمام تجهیزات مقابل جبهه حق ایستاد، اظهار کرد: در آن روز جبهه باطل تمام نمادهای شیعه را باطل یا ناقص کردند و حتی اقدام به تخریب مقبره پیامبر کردند و امروز نیز استکبار در سوریه و عراق اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مأموریت ویژه گیلانی ها در کربلا و نجف

3 مأموریت ویژه گیلانی ها در کربلا و نجف