مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-13سياسي

بیت آیت الله تسخیری از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب تشکر کرد


بیت حضرت آیت الله تسخیری از ابراز همدردی و پیام مقام معظم رهبری برای درگذشت «عالم مجاهدو زبان گویای اسلام و تشیع» آیت الله محمد علی تسخیری تشکر و قدردانی کرد.

- بیت حضرت آیت الله تسخیری از ابراز همدردی و پیام مقام معظم رهبری برای درگذشت عالم مجاهدو زبان گویای اسلام و تشیع آیت الله محمد علی تسخیری تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرزندان، برادران و بستگان مرحوم آیت الله محمد علی تسخیری درنامه ای به محضر رهبر معظم انقلاب از ابراز همدردی و پیام معظم له برای ارتحال عالم مجاهدو زبان گویای اسلام و تشیع آیت الله محمد علی تسخیری تشکر و مراتب سپاس خود را اعلام کردند.

درنامه ارسالی به محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) آمده است؛ مراتب سپاس و امتنان خاندان تسخیری را از پیام تسلیت حضرتعالی ، برای عالم مجاهدو زبان گویای اسلام و تشیع مرحوم آیت الله محمد علی تسخیری به محضر مبارکتان تقدیم می نماییم.

تعابیر بلند و نغزو زیبای حضرت مستطابعالی و تکریم کارنامه این سرو نستوه و خستگی ناپذیر که آن را حقاً درخشان توصیف فرمودید،مهر تایید مقام عظمای ولایت امر ، برخدمات مخلصانه آن مرحوم و مایه مباهات در دنیا و عقبی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیت آیت الله تسخیری از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب تشکر کرد

بیت آیت الله تسخیری از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب تشکر کرد