مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 09:402020-09-13بين الملل

نشست کارشناسان انصارالله و دولت مستعفی یمن به زودی در سوییس


برخی منابع دیپلمات اعلام کردند که به زودی در سوییس نشستی میان کارشناسان دو گروه یمنی برای بررسی اقدامات انجام شده جهت حل اختلافات میان دو طرف و آغاز رایزنی ها برای پایان دادن به درگیری ها در این کشور برگزار خواهد شد.

- برخی منابع دیپلمات اعلام کردند که به زودی در سوییس نشستی میان کارشناسان دو گروه یمنی برای بررسی اقدامات انجام شده جهت حل اختلافات میان دو طرف و آغاز رایزنی ها برای پایان دادن به درگیری ها در این کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، برخی منابع دیپلمات اعلام کردند که مارتین گریفیث، فرستاده سازمان ملل به یمن این هفته برای دیدار با نمایندگان دولت مستعفی یمن و نیز بررسی پیش نویس اخیر بیانیه مشترک دو طرف درباره آتش بس جامع و آغاز رایزنی های سیاسی برای پایان دادن به درگیری های چند سال اخیر، به ریاض سفر خواهد کرد.

اساس این پیش نویس دستیابی به آتش بسی جامع در یمن و توافق درباره تدابیر انسانی و اقتصادی و ازسرگیری روند صلح میان طرف های یمنی است.

این منابع که ترجیح دادند هویت شان افشا نشود، با اشاره به پیشرفتی که در تلاش های گریفیث میان دو طرف بحران در یمن حاصل شده، گفتند: فرستاده سازمان ملل به دنبال حل تمامی اختلاف نظرها پیش از اعلام پیش نویس اخیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کارشناسان انصارالله و دولت مستعفی یمن به زودی در سوییس

نشست کارشناسان انصارالله و دولت مستعفی یمن به زودی در سوییس