مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-13سياسي

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سبک زندگی امام سجاد (ع) نجات بخش زندگی امروزی است


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سبک و سیره نبوی بهترین الگو برای حیات فردی و اجتماعی است و زیباترین قله آن در روز عاشورا به منصه ظهور گذاشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) با توجه به شیوع ویروس کرونا   به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی برگزار شد.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه هرمزگان در ارتباط مجازی با کنگره بین المللی امام سجاد (ع) به صحبت پرداختند.

جمعی از علاقمندان امام سجاد(ع) به صورت آنلاین این وبینار را دنبال کردند.

کلانتری در این ارتباط مجازی که به میزبانی استان هرمزگان برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم، اظهار داشت:  استان کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی کشور واقع شده و جمعیت آن بیش از730 هزار نفر است که همگی شیعه اهل بیت و دل داده خاندان عصمت و طهارت اند.

کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سبک و سیره نبوی بهترین الگو برای حیات فردی و اجتماعی است و زیباترین قله آن در روز عاشورا به منصه ظهور گذاشته شد.

با تاکید بر اینکه سبک زندگی امام سجاد (ع) الگوی مناسبی برای زیستن در این دنیای پر از انحطاط و اسیر تهاجم فرهنگی است، گفت: آثار امام سجاد (ع) از جمله صحیفه سجادیه نه تنها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سبک زندگی امام سجاد (ع) نجات بخش زندگی امروزی است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سبک زندگی امام سجاد (ع) نجات بخش زندگی امروزی است