مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-13اقتصادي

همکاری های تجاری بین صنایع کوچک ایران وچین توسعه می یابد


تفاهم نامه گسترش همکاری های صنعتی و تجاری بین سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و نمایشگاه بین المللی صنایع کوچک چین به امضاء رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازناچار شدیم به دنبال الگوهای جدید همکاری و حضور در نمایشگاه باشیم.

معاون وزیر صمت ادامه داد: در حال حاضر سعی داریم با همکاری طرف چینی، میزان مشارکت شرکت های ایرانی را افزایش و با عقد این تفاهم نامه، همکاری ها را گسترش دهیم.

صالحی نیا ابراز امیدواری کرد که دو طرف با هدف اجرایی کردن توافقات از طریق به اشتراک گذاشتن بهترین تجارب و تسهیل همکاری میان بخش های خصوصی دو کشور، مشارکت خود را حداکثر کنند.

ایران شریک اقتصادی و تجاری مهم ما در غرب آسیاست وو هونگ معاون مدیرکل سازمان صنعت و فنآوری اطلاعات گوانگدونگ چین نیز ضمن تشکر از همراهی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در سال های گذشته، گفت: ایران شریک اقتصادی و تجاری مهم ما در غرب آسیاست که همکاری بسیار خوبی با چین در زمینه های اقتصادی و تجاری داشته است.

وی افزود: با حمایت و سازماندهی وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و کنسولگری ایران در گوانگجو، ایران از دوازدهمین نشست در سال 2015 به مدت پنج سال متوالی در این نمایشگاه شرکت کرده است و شرکت های ایرانی و پاویون ایران با استقبال خوبی از سوی مخاطبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های تجاری بین صنایع کوچک ایران وچین توسعه می یابد

همکاری های تجاری بین صنایع کوچک ایران وچین توسعه می یابد