مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 10:152020-09-13اقتصادي

تهیه اصلاحیه طرح سرمایه گذاری شبکه فیبر نوری شیراز


رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اصلاحیه طرح سرمایه گذاری برای تکمیل و بهره برداری از شبکه فیبر نوری شیراز تهیه شده است.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اصلاحیه طرح سرمایه گذاری برای تکمیل و بهره برداری از شبکه فیبر نوری شیراز تهیه شده است.

لیلا دودمان با اشاره به برگزاری چهل و یکمین جلسه عادی این کمیسیون که با حضور اعضا، مشاوران و مدیران شهرداری برگزار شد، از بررسی لایحه اخذ مجوز انعقاد قرارداد پروژه تکمیل فیبرنوری کلانشهر شیراز از طریق سرمایه گذاری و بهره برداری به روش BOLT خبر داد و افزود: سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری شیراز موظف است طی مکاتبات رسمی اصلاحیه طرح سرمایه گذاری تکمیل و بهره برداری از شبکه فیبر نوری را انجام داده و براساس نتایج دریافت شده نسبت به بازبینی طرح سرمایه گذاری پروژه مذکور اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شیراز دودمان ادامه داد: بر این اساس نتایج حاصله به همراه دو فاکتور مدت و درصد سود سرمایه گذاری در اسرع وقت به کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات ارسال می شود.

دودمان دیگر دستور کار این جلسه را گزارش پیشرفت پروژه هوشمندسازی مراکز تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل و فرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه اصلاحیه طرح سرمایه گذاری شبکه فیبر نوری شیراز

تهیه اصلاحیه طرح سرمایه گذاری شبکه فیبر نوری شیراز