مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 10:302020-09-13سياسي

مره صدق: توهین نشریه فرانسوی به قرآن کریم اوج وقاحت آن ها را نشان می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیامک مره صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم، با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس قرآن کریم گفت: - نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم گفت: اهانت نشریه شارلی ابدو به قرآن کریم اوج بی ادبی و وقاحت این نشریه را نشان می دهد که با سوءاستفاده از نام آزادی به ارزش های میلیارد ها مسلمان اهانت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیامک مره صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم، با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس قرآن کریم گفت: سازمان ملل باید طرحی را به تصویب برساند که توهین به اعتقادات جوامع جرم تلقی شود و ما بار ها این درخواست را در سازمان ملل مطرح کرده ایم.

وی افزود: اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به قرآن کریم در واقع اهانت به ارزش های میلیارد ها مسلمان است که ثمره ای جز ایجاد تفرقه به دنبال ندارد.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم اظهار داشت: آزادی بیان زمانی معنای واقعی خود را دارد که در جهت آزادی اندیشه باشد و خدمتی را به مردم ارائه کند نه این که اهانت به دیگر جوامع را هدف خود بداند.

مره صدق خاطرنشان کرد: پیروان ادیان الهی مبشران توحید در روی زمین هستند و به ارزش های یکدیگر احترام می گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مره صدق: توهین نشریه فرانسوی به قرآن کریم اوج وقاحت آن ها را نشان می دهد

مره صدق: توهین نشریه فرانسوی به قرآن کریم اوج وقاحت آن ها را نشان می دهد