مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-13اقتصادي

رشد خراسان شمالی در شاخص های اقتصادی / عقب ماندگی در حوزه فرهنگ


استاندار خراسان شمالی رشد شاخص های اقتصادی در استان را قابل قبول توصیف کرد و گفت: فعالیت در حوزه اجتماعی بسیار سخت است لذا فعالیت های فرهنگی خراسان شمالی قابل قبول نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی شجاعی ظهر امروز در نشست خبری که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در حال پیگیری ساخت بیمارستان راز و جرگلان هستیم و این جزو پروژه هایی است که قرارگاه خاتم اجرای آن را پذیرفته و سپاه نیز 2 میلیارد تومان قول مساعدت داده است.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به مکان یابی بیمارستان بیان کرد: چند نقطه برای تأسیس بیمارستان مشخص شده و آنچه به نفع مردم باشد انتخاب می شود لذا طی چند روز آینده مکان آن اعلام خواهد شد.

به دلیل اعتراض مردم پروژه را متوقف کردیم وی در ادامه به موضوع محل دفن زباله بجنورد و کارخانه کمپوست اشاره داشت و افزود: انتخاب محل دفن زباله، موضوعی علمی است و نیازمند ارزیابی زیست محیطی دارد.

شجاعی با تاکید بر اینکه اعتنا به صحبت های مردم وظیفه مسئولان است، گفت: به دلیل اعتراض مردم کار را متوقف کردیم تا مکان های دیگری بررسی شود هرچند تا امروز مکان دیگری مطالعه نشده است اما این کار را به دقت انجام خواهیم داد تا بهترین محل برای دفن زباله مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد خراسان شمالی در شاخص های اقتصادی / عقب ماندگی در حوزه فرهنگ

رشد خراسان شمالی در شاخص های اقتصادی / عقب ماندگی در حوزه فرهنگ