مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 11:162020-09-13سياسي

راه اندازی سامانه بومی «سحاب» در مدیریت‎شهری همدان


نایب رییس سال دوم و سوم شورای اسلامی شهر همدان از راه اندازی سامانه بومی سحاب در مدیریت‎شهری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمید بادامی نجات ظهر امروز در جلسه انتخابات هیئت رییسه سال چهارم دوره پنجم شورای شهر همدان ضمن قدردانی از تلاش های ابراهیم مولوی و کامران گران در کسوت ریاست دوره اول تا سوم شورا، ابراز امیدواری کرد همچون سابق در خدمت مردم هستیم و قطعاً همه جریان های سیاسی باید در راستای خدمت به مردم حرکت کنند.

وی تأکید کرد: عنوان کردن اصولگرایان انقلابی، کاملاً ایراد دارد؛ انقلابی کسی است که برای مردم و رضایت مردم کار کند و ضد انقلاب، مسئولی است که مردم را ناراضی کند.

نایب رییس سال دوم و سوم شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه هرگونه مسئولیت در راستای پیشبرد اهداف شهر و خدمت به مردم ارزشمند است؛ اظهار کرد: در حوزه نیروی انسانی و مالی که این مسئولیت از سوی ریاست شورا بر عهده من بود، سعی کردم عدالت را رعایت کنم و این حوزه را در حد توان مدیریت کردم تا انحرافی در بودجه شورا نداشته باشیم.

به گفته وی؛ با توجه به اینکه رقم ریالی بودجه شورا در طول سه سال گذشته ثابت مانده بود و در حد توان مدیریت شد که این اعتبار تا پایان امسال هم جوابگوی هزینه های شورا، نیروی انسانی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه بومی «سحاب» در مدیریت‎شهری همدان

راه اندازی سامانه بومی «سحاب» در مدیریت‎شهری همدان