مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 11:162020-09-13سياسي

امیر نصیر زاده :جنگنده کوثر در حال تغییر و بهینه سازی است


امیر سرتیپ نصیرزاده درباره هواپیمای بومی کوثر گفت: بر اساس نیازها و بر اساس تحولاتی که در دنیا در تهدیدها ایجاد می شود، ما هم مدام در حال تغییر و بهینه سازی هستیم و کوثر هم از این امر مستثنی نیست.

- امیر سرتیپ نصیرزاده درباره هواپیمای بومی کوثر گفت: بر اساس نیازها و بر اساس تحولاتی که در دنیا در تهدیدها ایجاد می شود، ما هم مدام در حال تغییر و بهینه سازی هستیم و کوثر هم از این امر مستثنی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در برنامه نگاه یک سیما، در خصوص ویژگی های رزمایش ذوالفقار 99 اظهار داشت: این رزمایش مشترک انجام شد و رزمایش مشترک سطوح مختلفی دارد.

وی افزود: چنین رزمایشی پیچیدگی هایی دارد و هماهنگی بسیار بالایی را می طلبد و در بعد فرماندهی و کنترل خیلی باید پیچیده عمل کرد.

همه نیروها با ویژگی های آموزشی و فرهنگی نیروهای خود را تحت آموزش قرار می دهند و در یک منطقه نیروها با هم ارتباط داشته و باید هماهنگ شده و رزمایش مشترک را برگزار کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: یکی از ویژگی های این رزمایش، مشارکت همه نیروهای ارتش و قرارگاه پدافند هوایی بود و این رزمایش تقریباً نزدیک به صد درصد به اهداف خود دست پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر نصیر زاده :جنگنده کوثر در حال تغییر و بهینه سازی است

امیر نصیر زاده :جنگنده کوثر در حال تغییر و بهینه سازی است