مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 11:252020-09-13فرهنگي

پخش سریال جدید رادیویی به مناسبت بزرگداشت استاد شهریار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه نمایشی رادیویی آن سیزده از عالم به در به سفارش رادیو ایران در اداره کل هنر های نمایشی رادیو تولید شده است که به روز های پایانی زندگی استاد شهریار می پردازد، - با نزدیک شدن به روز شعر و ادب فارسی و درگذشت استاد شهریار، سریال جدید رادیویی آن سیزده از عالم به در به کارگردانی ایوب آقاخانی از 2 شبکه رادیویی نمایش و ایران پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه نمایشی رادیویی آن سیزده از عالم به در به سفارش رادیو ایران در اداره کل هنر های نمایشی رادیو تولید شده است که به روز های پایانی زندگی استاد شهریار می پردازد، این سریال همزمان از رادیو نمایش نیز پخش می شود.

ژاله محمدعلی تهیه کننده سریال رادیویی آن سیزده از عالم به در در این باره گفت: داستان این سریال درباره روز های پایانی زندگی استاد شهریار است که در حین روایت داستان به گذشته یعنی دوران کودکی، جوانی و عشق از دست رفته اش باز می گردد.

وی افزود: محور اصلی این داستان، عشق از دست رفته شهریار است و همینطور وقایعی که او در دوران زندگی اش با آن مواجه بوده است.

این تهیه کننده رادیویی بیان کرد: از آنجایی که داستان این نمایش درباره یک شاعر آذری زبان است تمرکز و فضا سازی را بر موسیقی آذری گذاشتم تا تاثیرگذاری آن دوچندان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش سریال جدید رادیویی به مناسبت بزرگداشت استاد شهریار

پخش سریال جدید رادیویی به مناسبت بزرگداشت استاد شهریار