مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 11:352020-09-13سياسي

روحیه مشارکت بانوان در همدان ارتقا یابد


‍ ‍ استاندار همدان با بیان اینکه روحیه مشارکت بانوان در استان باید ارتقا یابد گفت: در موزه دفاع مقدس استان، جایگاهی برای به نمایش گذاشتن نقش زنان در دفاع مقدس در نظر گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی بعد از ظهر امروز در جلسه با کمیته بانوان بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه نقش بانوان ایرانی در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه بی بدیل و تاثیرگذار است اظهار کرد: به دنبال ارتقای جایگاه بانوان هستیم.

وی با بیان اینکه روحیه مشارکت بانوان در استان باید ارتقا یابد گفت: بانوان نقش بارز و برجسته ای در استان همدان دارند که باید به آن ها پرداخته شود، ضمن اینکه نقش آفرینی آنها ضامن تداوم انقلاب و استواری جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار همدان نیمی از سرمایه اجتماعی جامعه ایران را بانوان دانست و ادامه داد: زنان نقش ارزشمند و سازنده ای در پشتیبانی و حمایت های مادی و معنوی برای حضور رزمندگان در دفاع مقدس ایفا کردند.

وی با بیان اینکه هزاران نفر چون مرحومه خانم مرضیه دباغ در گستره ایران اسلامی در بین بانوان وجود دارد و این باعث افتخار است ادامه داد: امروز بانوانی هستند که همچون رزمندگان دفاع مقدس، در جبهه مقابله با کرونا ، در کادر بهداشت و درمان فداکارانه برای حفظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه مشارکت بانوان در همدان ارتقا یابد

روحیه مشارکت بانوان در همدان ارتقا یابد