مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 11:452020-09-13دانش

گروه های جهادی تأمین اقلام خوراکی برای مردم زلزله زده رامیان را آغاز کردند


مهدی احمدی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان رامیان، - مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی گلستان گفت: با توجه به خسارت های وارده به روستا های رامیان، روند تأمین اقلام خوراکی برای اهالی این روستا ها آغاز شده است.

مهدی احمدی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان رامیان، اظهار کرد: در روستای قورچای 55 منزل نیاز به بازسازی دارد و 15 منزل را هم باید تعمیر کنیم.

احمدی بیان کرد: در روستای ویرو 30 منزل را باید تخریب کرده و مجددا احداث کنیم و 12 منزل نیز دچار ترک خوردگی است و با تعمیرات مشکل آن ها رفع می شود.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی گلستان افزود: برخی سرگروه های جهادی بسیج دانشجویی جهت کمک به آسیب دیدگان و یا ترمیم برخی از ابنیه و حتی مشاوره های اجتماعی اعلام آمادگی کرده اند.

وی با بیان اینکه در این روستا ها نیاز به تأمین اقلام به مدت یک ماه وجود دارد، افزود: روند تأمین و توزیع اقلام خوراکی برای اهالی این روستا ها با همکاری نهاد های مختلف آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی تأمین اقلام خوراکی برای مردم زلزله زده رامیان را آغاز کردند

گروه های جهادی تأمین اقلام خوراکی برای مردم زلزله زده رامیان را آغاز کردند