مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 12:402020-09-13ورزشي

خلا سریال های خوب داخلی به چشم می خورد


خلاء سریال های خوب داخلی به چشم می خورد و از طرفی الگوسازی نامناسب سریال های خارجی در شبکه های ماهواره ای، مبانی خانواده را زیر سوال می برد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای شهر تبریز گفت: خلاء سریال های خوب داخلی به چشم می خورد و از طرفی الگوسازی نامناسب سریال های خارجی در شبکه های ماهواره ای، مبانی خانواده را زیر سوال می برد.

شهرام دبیری امروز در آیین آغاز ضبط فصل دوم سریال جلال، گفت: باید تلاش کنیم تا سریال داخلی خوب تهیه کنیم چرا که عامل موفقیت ما در این زمینه مشارکت مردم و مخاطب پذیری صدا و سیما است و این امر موجب می شود که هنرمندان و کارگردانان خوب ما در عرصه صدا و سیمای کشور قابیلتهای خود را نشان دهند.

وی مطرح کرد: در شورای اسلامی شهر وظیفه خود می دانیم که از این سریال حمایت کنیم، شهرداری تبریز نیز لایحه ای تهیه کرده تا بتوانیم به صورت مستمر از برگزیدگان هنری، ورزشی و علمی شهرمان حمایت کنیم، این طرح به زودی در صحن علنی شورای شهر مطرح می شود.

وی گفت: از نظر سخت افزاری نیز کارهای خوبی در حال انجام است، در این رابطه سالنی در پارک باغشمال برای توسعه تئاتر استان در نظر گرفته ایم و در فرهنگسراها نیز مباحث فرهنگی را پیش می بریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلا سریال های خوب داخلی به چشم می خورد

خلا سریال های خوب داخلی به چشم می خورد