مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 12:452020-09-13بين الملل

روسیه از اعزام نیروهای هوابرد به بلاروس خبر داد


وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای هوابرد این کشور در تمرینات نظامی مشترک در بلاروس که قرار است از فردا به مدت 12 روز برگزار شود، شرکت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد نیروهای هوابرد این کشور از 14 تا 25 سپتامبر (24 شهریور تا 4 مهر) در تمرینات نظامی در بلاروس شرکت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک ، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: مطابق با برنامه رویدادهای بین المللی سال 2020، تمرین برنامه ریزی شده مشترک تاکتیکی بلاروس و روسیه برادری اسلاوی که از سال 2015 هر ساله برگزار شده، از 14 تا 25 سپتامبر در منطقه آموزشی برستسکی در بلاروس برگزار خواهد شد.

این وزارتخانه گفت چتربازان دو کشور در حین انجام وظایف نظامی، تعامل با یکدیگر را تمرین خواهند کرد و تصریح کرد یگان های نیروهای هوابرد از منطقه پسکوف به این تمرینات ملحق خواهند شد.

در مجموع روسیه 300 نیرو و 70 مورد تجهیزات نظامی به بلاروس می فرستد.

صربستان هم قرار بود در این تمرینات در کنار روسیه و بلاروس شرکت کند اما بلگراد تحت فشار اتحادیه اروپا و در راستای بی طرف ماندن، حضورش را در همه تمرینات نظامی برای مدت 6 ماه تعلیق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه از اعزام نیروهای هوابرد به بلاروس خبر داد

روسیه از اعزام نیروهای هوابرد به بلاروس خبر داد