مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 16:352020-09-13بين الملل

نگرانی اندیشکده آمریکایی از وضعیت بحرین پس از توافق با صهیونیست ها


اندیشکده ای در آمریکا، توافق اخیر بحرین با رژیم صهیونیستی بر سر عادی سازی روابط را خطرناک تر از توافق مشابه بین امارات و این رژیم دانست و خواستار حمایت از بحرین در برابر خطرات احتمالی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اندیشکده واشنگتن در مطلبی درباره توافق بحرین با رژیم صهیونیستی بر سر عادی سازی روابط هشدار داد و نوشت که این اقدام خطرناک است.

این اندیشکده به حضور اقلیت یهودی طی سال های دور در بحرین و حمایت های شاه بحرین حمد بن عیسی آل خلیفه از این اقلیت که فراتر از 40 نفر نمی رفت، اشاره می کند و می نویسد که پادشاه بحرین چه بسا این احساس را دارد که توافق امارات با تل آویو موسوم به توافق صلح ابراهیم مشابه تلاش های ویژه او در بحرین در راستای همزیستی مسالمت آمیز ادیان است.

اندیشکده واشنگتن می نویسد، حضور شخصیت های اسراییلی در بحرین طی سال های گذشته، در کنار  برگزاری نشست منامه با نظارت آمریکا که بخشی از طرح صلح ادعایی این کشور در منطقه غرب آسیا (موسوم به معامله قرن) است، از جمله اقداماتی است که مقامات بحرین در این سال ها از آن حمایت کرده و آغاز روابط سیاسی بی منامه و تل آویو تنها مسئله وقت بود.

با این حال، این اندیشکده در ادامه می نویسد، با توجه به نزدیکی بحرین به عربستان سعودی که تنها با یک پل به این کشور وصل است و 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی اندیشکده آمریکایی از وضعیت بحرین پس از توافق با صهیونیست ها

نگرانی اندیشکده آمریکایی از وضعیت بحرین پس از توافق با صهیونیست ها