مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 17:502020-09-13سياسي

انتقاد سعید جلیلی از وضعیت قرارداد ایران و چین


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه قرارداد ایران و چین به دلیل برخی تعلل ها هنوز در مرحله پیش نویس است، تصریح کرد: «مخالفت های صریح مقامات آمریکایی درباره آن حاکی از نگرانی و احساس خطر آنها از شکست راهبرد فشار حداکثری است.

- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه قرارداد ایران و چین به دلیل برخی تعلل ها هنوز در مرحله پیش نویس است، تصریح کرد: مخالفت های صریح مقامات آمریکایی درباره آن حاکی از نگرانی و احساس خطر آنها از شکست راهبرد فشار حداکثری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به همکاری ایران و چین برای عقد قرارداد 25ساله، گفت: به دلیل برخی تعلل ها و عدم تشخیص درست اولویت ها، این طرح پس از گذشت چند سال هنوز در مرحله پیش نویس است.

سعید جلیلی در دیدار با جمعی از مسئولین بسیج های دانشجویی دانشگاه های تهران با بیان اینکه جنبش دانشجویی باید پیش از دیگران نسبت به موضوعات مهم کشور به تحلیل صحیح دست یابد، اظهار کرد: حرکت دانشجویی باید بتواند در بزنگاه ها تحلیل صحیح داشته باشد و مبتنی بر آن تحلیل، وظیفه خودش را انجام دهد.

وی در پاسخ به پرسش های دانشجویان درباره مسائل بین المللی تصریح کرد: تعامل گسترده و سازنده جزء اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است و البته رژیم صهیونیستی و آمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سعید جلیلی از وضعیت قرارداد ایران و چین

انتقاد سعید جلیلی از وضعیت قرارداد ایران و چین