مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 18:552020-09-13اجتماعي

گرهی که در تبریز هر روز کورتر می شود+ فیلم


میدان آذربایجان که روزی به اجرای آن افتخار می کردیم و فکر می کردیم افتخاری برای شهر خواهد شد امروز به پروژ ه ای شکست خورده تبدیل شده و موجب سردرگمی رانندگان نیز می شود که باید گفت این کجا و آن کجا! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  در جلسه کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز که با حضور مدیرکل فرودگاه های استان و مدیران شهرداری انجام شد، راهکار های اصلاح مشکلات ترافیکی اطراف فرودگاه تبریز بررسی شد.

 گره های ترافیکی در ورودی های میدان آذربایجان سونیا اندیش رییس  کمیسیون عمران حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه با بیان اینکه شرایط اجرای برخی پروژه های ترافیکی به گونه ای است که در صورت عدم اجرا، مشکلات کمتری وجود می داشت گفت: لازم است در تغییرات اساسی در شریان های حمل ونقل شهر در نزدیکی فرودگاه تبریز انجام شود.

وی با اشاره به گره های ترافیکی در ورودی های میدان آذربایجان گفت: لازم است با اقداماتی اصولی نسبت به رفع این گره های ترافیکی اقدام شود.

اندیش با بیان اینکه ورودی فرودگاه ها ورودی شهر محسوب می شود و اولین نقطه ورود به شهر است گفت: گردشگران این نقطه را همواره به یاد دارند که این موضوع در تبریز رعایت نمی شود و با اقدامات غیر اصولی وضعیت ترافیکی اطراف فرودگاه شرایط مناسبی ندارد و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرهی که در تبریز هر روز کورتر می شود+ فیلم

گرهی که در تبریز هر روز کورتر می شود+ فیلم