مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 02:102020-09-13سياسي

نوآوری و خلاقیت در برنامه های هفته دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار کردستان خواستار توجه به امر نوآوری و خلاقیت در راستای برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد ابراهیم زارعی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد چهل سالگی دفاع مقدس استان کردستان، اظهار کرد: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی نتیجه رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام و اقشار مختلف مردم در هشت سال دفاع مقدس است.

وی ضمن تأکید بر اینکه ما باید به بهترین شیوه بخشی از رشادت های ایام دفاع مقدس را به نسل جوان امروز انتقال دهیم، افزود: استفاده از روش ها و شیوه های نوین و همچنین بهره برداری از زبان هنر در راستای انتقال این مفاهیم یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار کردستان ضمن تاکید بر اینکه باید از اجرا و برگزاری برنامه های کلیشه ای به شدت پرهیز شود، گفت: استفاده از زبان هنر و توجه به مسئله خلاقیت در راستای انتقال مفاهیم و ارزش های هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان یکی از نیازهای لازم و ضروری در استان به شمار می رود و از این روی پیش بینی می شود که همه ادارات و سازمان های دولتی ضمن توجه به این مهم اقدامات بهتری را در دستور کار قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوآوری و خلاقیت در برنامه های هفته دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد

نوآوری و خلاقیت در برنامه های هفته دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد