مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 02:202020-09-13سياسي

243 برنامه گرامیداشت 40 سالگی هفته دفاع مقدس در کردستان برگزار شد


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان از برگزاری 243 برنامه گرامیداشت چهل سالگی هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ذبیح الله مالکی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد 40 سالگی دفاع مقدس استان کردستان، اظهار کرد: بر اساس تصمیم صورت گرفته از سوی مرکز برنامه های هفته دفاع مقدس در امسال فقط مختص به هفته اول مهرماه نبوده و این فعالیت ها و برنامه ها از خرداد ماه و همزمان با آزادسازی خرمشهر آغاز شده است.

وی ضمن اشاره به تشکیل منظم جلسات ستاد چهل سالگی دفاع مقدس در استان کردستان در سایه مشارکت و همکاری همه ادارات و سازمان های دولتی، عنوان کرد: تاکنون فعالیت های بسیار خوبی در این استان در راستای گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کردستان گفت: بر اساس گزارش های اعلام شده تاکنون در مجموع 243 فعالیت و برنامه گرامیداشت 40 سالگی دفاع مقدس در استان کردستان برگزار شده است.

وی ضمن تأکید بر لزوم مشارکت فعال تر ادارات و سازمان های دولتی در این بخش، یادآور شد: انتظار می رود که همه ادارات ضمن همکاری و تعامل مناسب با دبیرخانه ستاد چهل سالگی دفاع مقدس گزارش فعالیت ها و برنامه های خود را به صورت مستمر و منظم اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

243 برنامه گرامیداشت 40 سالگی هفته دفاع مقدس در کردستان برگزار شد

243 برنامه گرامیداشت 40 سالگی هفته دفاع مقدس در کردستان برگزار شد