مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 02:302020-09-13اجتماعي

دور خیز ابرکوهی ها برای ترویج صنایع دستی بومی شهرشان


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابرکوه از برگزاری دوره های آموزش کوتاه مدت صنایع دستی این شهرستان برای اولین بار و پس از شیوع کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضایی غیرمسقف خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابرکوه از برگزاری دوره های آموزش کوتاه مدت صنایع دستی این شهرستان برای اولین بار و پس از شیوع کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضایی غیرمسقف خبر داد.

حمید مشتاقیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از برگزاری اولین دوره آموزش های کوتاه مدت صنایع دستی پس از شیوع بیماری کرونا در ابرکوه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و حفاظتی و نیز رعایت حداکثری فاصله اجتماعی، دوره های آموزشی کوتاه مدت صنایع دستی شهرستان ابرکوه برگزار می شود.

وی ابراز کرد: این دوره ها در پنج رشته ی سفره بافی، چنته بافی، نمدمالی و عاروسک جلی و بافت دندانه موشی با همکاری اقوام ترک قشقایی به مربیگری حامد اکرمی برگزار می شود.

مشتاقیان تصریح کرد: دوره های آموزشی مذکور به منظور ارتقاء دانش، مهارت تکنیکی، حرفه آموزی، توسعه و ترویج صنایع دستی بومی شهرستان که زمانی رونق بسیار و علاقمندان فراوان داشته است، برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور خیز ابرکوهی ها برای ترویج صنایع دستی بومی شهرشان

دور خیز ابرکوهی ها برای ترویج صنایع دستی بومی شهرشان