مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 02:502020-09-13دانش

ثبت نام 310 نفر در جشنواره قرآنی هدهد در همدان


کارشناس امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از شرکت 310 نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد در همدان خبر داد.

- کارشناس امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا خبر داد ثبت نام 310 نفر در جشنواره قرآنی هدهد در همدان ایسنا/همدان کارشناس امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از شرکت 310 نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد در همدان خبر داد.

حسین فرخی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این جشنواره در بخش های آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری، ادبی، هنری، ویژه و تیمی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بخش آوایی شامل حفظ، قرائت، ترتیل، دعا و مناجات خوانی، آیین سخنوری و ترجمه است، ادامه داد: در بخش معارفی علاقمندان در حوزه های نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احادیث اهل بیت(ع)، سیره معصومین(ع)، احکام نماز، سبک زندگی و پرسمان معارفی با یکدیگر رقابت می کنند که تاکنون نیز بیشترین افراد شرکت کننده در جشنواره متقاضی این بخش بوده اند.

کارشناس امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در رابطه با بخش پژوهشی این مسابقه توضیح داد: این قسمت مربوط به مقاله نویسی، بررسی و نقد کتاب، تألیف کتاب و تلخیص کتاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 310 نفر در جشنواره قرآنی هدهد در همدان

ثبت نام 310 نفر در جشنواره قرآنی هدهد در همدان