مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 02:552020-09-13بين الملل

تیک تاک بدون الگوریتم اصلی به فروش می رود


شرکت چینی بایت دنس که شرکت مادر تیک تاک است، قصد دارد این اپلیکیشن ویدیویی را بدون الگوریتم اصلی آن در آمریکا به فروش برساند.

- شرکت چینی بایت دنس که شرکت مادر تیک تاک است، قصد دارد این اپلیکیشن ویدیویی را بدون الگوریتم اصلی آن در آمریکا به فروش برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ساوت چاینا مورنینگ پست به نقل از یک منبع آگاه نوشت: بایت دست کد سورس اصلی اپلیکیشن تیک تاک را به هیچ خریدار آمریکایی نخواهد داد اما تیم فناوری تیک تاک در آمریکا می تواند الگوریتم جدیدی طراحی کند.

الگوریتم تیک تاک باعث می شود صفحه اصلی اپلیکیشن که با نام صفحه برای شما شناخته می شود، جدیدترین ویدیوها و ترندها را به کاربران برنامه نشان دهد.

کارشناسان پیش از این اظهار کرده بودند هر شرکتی که فعالیتهای آمریکایی تیک تاک را خریداری کند، اگر اپلیکیشن را بدون الگوریتم دریافت کند با شرایط دشواری مواجه می شود زیرا این فناوری برتر از فناوری مورد استفاده رقیبان است و اگر تیک تاک بدون الگوریتم فروخته شود، خریداران جدید باید الگوریتمی برای جایگزینی آن طراحی کنند.

گزارشهایی که پیش از این منتشر شد حاکی از آن است که دولت چین اواخر ماه میلادی گذشته در فهرست صادرات فناوری خود تغییراتی داد که شرکتهای چینی را ملزم می کند پیش از صادرات فناوری خود موافقت دولت چین را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیک تاک بدون الگوریتم اصلی به فروش می رود

تیک تاک بدون الگوریتم اصلی به فروش می رود