مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 02:552020-09-13پزشكي

تداوم روزهای کرونایی در مازندران


بازگشایی مدارس و دانشگاه و نزدیک شدن به فصل پاییز و شیوع آنفولانزا در حالی که هنوز واکسنی در داخل کشور برای مهار کرونا وجود ندارد می تواند دلهره آور به نظر برسد، - ایسنا/مازندران بازگشایی مدارس و دانشگاه و نزدیک شدن به فصل پاییز و شیوع آنفولانزا در حالی که هنوز واکسنی در داخل کشور برای مهار کرونا وجود ندارد می تواند دلهره آور به نظر برسد، از طرفی آمار بستری های مبتلا به کرونا در مازندران هنوز در مرز قرمز است، در این بازه باید بیش از پیش به رعایت قوانین و پروتکل های بهداشتی توجه کرد، بعلاوه در چنین شرایطی مسئولان باید ساختارهای درمانی استان را نیز بهبود و توسعه بخشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،سید عباس موسوی رییس این دانشگاه، اعلام کرد: ظرف 24 ساعت گذشته تعداد 76 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: ظرف همین مدت تعداد 93 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون 456 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم روزهای کرونایی در مازندران

تداوم روزهای کرونایی در مازندران