مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 04:002020-09-14ورزشي

برانکو می گذاشت پرسپولیسی می شدم


علیرضا آرتا می گوید از تیم های مختلفی طی روزهای اخیر پیشنهاد دریافت کرده ولی تاکید می کند اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به پیشنهاد گل گهر سیرجان پاسخ مثبت خواهد داد.

- ، علیرضا آرتا که مقطعی مورد توجه برانکو ایوانکوویچ نیز برای حضور در پرسپولیس قرار داشت، این روزها و پس از هشت سال حضور مداوم در مس کرمان، در آستانه پیوستن به گل گهر سیرجان است و اگر اتفاق ویژه ای رخ ندهد، این مدافع به زودی حضورش به عنوان شاگرد امیرقلعه نویی را رسمی خواهد کرد.

افکارنیوز نوشت؛ علیرضا آرتا که فصل گذشته تا یکقدمی حضور در لیگ برتر با مس کرمان قرار داشت ولی در نهایت این آلومینیوم اراک بود که صعود کرد، حرف هایش درباره دلایل این ناکامی را اینطور آغاز کرد: در ابتدا همه می گفتند تیم مس کرمان تیم خوبی نیست ولی رفته رفته نتیجه گرفتیم.

بازی رفت با آلومینیوم اراک شروین بزرگ گل کاملا سالمی را زد ولی کسی متوجه نشد چرا داور سوت زد و گل را قبول نکرد.

مدافع 23 ساله سابق مس کرمان در رابطه با دیدار برابر آلومینیوم اراک در بازی برگشت که با شکست کرمان در ورزشگاه باهنر خاتمه یافت، اضافه کرد: طبیعی بود تیمی که برای مساوی برود، اینطور می شود.

تیم ما ذهنیت خوبی قبل از بازی نداشت و تمرکز خوبی نداشتیم و متاسفانه اول بازی گل خوردیم و در ادامه هر چقدر فشار آوردیم توپ هایمان به گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برانکو می گذاشت پرسپولیسی می شدم

برانکو می گذاشت پرسپولیسی می شدم