مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-14سياسي

کتابخانه اشتراکات کشورهای حاشیه دریای کاسپین راه اندازی شود


رییس مجمع نمایندگان استان گیلان بر ضرورت راه اندازی کتابخانه اشتراکات فرهنگی، اقتصادی و گردشگری کشورهای حاشیه دریای کاسپین در بندر انزلی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد دنیا مالی صبح دوشنبه در نشست با مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ مکانی مناسب برای سرمایه گذاری پرسود است، اظهار کرد: در کشور ما به مقوله توسعه فرهنگی، خصوصاً ترویج امر کتاب و کتابخوانی آنگونه که شایسته بوده توجه نشده است.

وی ادامه داد: متأسفانه فضای مجازی که بدون هیچ گونه نظارت مستمر در دسترس همگان قرار داشته و حجم اطلاعات دریافتی افراد از این منبع عمقی ندارد به عنوان اصلی ترین مرجع مطالعاتی افراد قرار گرفته است.

نماینده انزلی در مجلس ضمن ابزار تأسف از عدم توجه برخی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به حوزه فرهنگ کشور، گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس هنوز به حد نصاب نرسیده است.

وی افزود: این کمیسیون علیرغم اهمیت بسیار بالا، جز دو کمیسیونی است که اعضای آن به حد نصاب نرسیده و به مشکلات فراوان جامعه فرهنگی کشور و دغدغه مندان این حوزه در آن به نحو شایسته رسیدگی نمی شود.

رییس مجمع نمایندگان استان گیلان توجه به مقوله کتاب و کتابخوانی را تضمین کننده آینده کشور و موجب تربیت نسل های آگاه عنوان و تصریح کرد: در کشوری که توجه به امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه اشتراکات کشورهای حاشیه دریای کاسپین راه اندازی شود

کتابخانه اشتراکات کشورهای حاشیه دریای کاسپین راه اندازی شود