مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 04:202020-09-14سياسي

بیمارستان ولایت شهرستان راسک توسط بنیاد کرامت رضوی تجهیز شد


به همت بنیاد کرامت رضوی، تجهیزات پزشکی و درمانی بیمارستان ولایت شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان تجهیز شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان به همت بنیاد کرامت رضوی، تجهیزات پزشکی و درمانی بیمارستان ولایت شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان تجهیز شد.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در مراسم اهدای تجهیزات پزشکی به این بیمارستان گفت: پس از سفر تولیت آستان قدس رضوی به استان سیستان و بلوچستان و دستور صریح ایشان مبنی بر گره گشایی از کار محرومان این خطه که همجوار با امام رضا(ع) محسوب می شود، اتفاقات مبارکی در این استان زرخیز رقم خورد.

حامد صادقی تصریح کرد: خوشحالیم که با عنایت امام رضا(ع) بخش عمده ای از نیازهای ضروری بیمارستان ولایت سرباز و راسک با اعتبار 8 میلیارد ریال تامین شد و ان شاالله مابقی نیازهای این مجموعه نیز آماده و تحویل خواهد شد.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی با اشاره به اقدامات انجام شده در این استان گفت: در سیل دی ماه سال 98 آستان قدس رضوی بیش از 130 میلیارد ریال هزینه کرده است و علاوه بر آن 25 هزار بسته معیشتی و 100 هزار وعده غذای گرم بین سیل زدگان توزیع کرده است.

وی افزود: همچنین در حوزه های کشاورزی، اشتغال و محرومیت زدایی اقدامات سازنده ای انجام شده که به زودی و با حصول نتایج مورد نظر به اطلاع مردم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان ولایت شهرستان راسک توسط بنیاد کرامت رضوی تجهیز شد

بیمارستان ولایت شهرستان راسک توسط بنیاد کرامت رضوی تجهیز شد