مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 04:202020-09-14سياسي

فیلترینگ، سیاستی شکست خورده است


اقداماتی همچون فیلترینگ برای کنترل فضای مجازی شکست خورده است، بنابراین ما به جای اینکه با برخورد، بستن و فیلتر کردن به سمت حل مشکل برویم، - ایسنا/خراسان رضوی یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: اقداماتی همچون فیلترینگ برای کنترل فضای مجازی شکست خورده است، بنابراین ما به جای اینکه با برخورد، بستن و فیلتر کردن به سمت حل مشکل برویم، باید با ارتقای آگاهی های جوانان و افزایش سواد رسانه ای آنها به این موضوع بپردازیم.

جواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا با اشاره به زمزمه هایی مبنی بر فیلترینگ سایر شبکه های اجتماعی در مجلس اظهارکرد: مصوبات مجلس شورای اسلامی معمولا پس از تصویب بایستی به تایید شورای نگهبان رسیده و سپس برای اجرا به دولت ابلاغ شود.

برای تسریع در این روند، گاهی رهبر معظم انقلاب در مسائل مهم کشور ورود پیدا کرده و راهکارهای میانبر را برای حل مشکلات اتخاذ می کنند.

وی ادامه داد: چند سالی است که شورایی به ابتکار و با ابلاغ مقام معظم رهبری در کشور تحت عنوان شورای عالی فضای مجازی و به تبع آن مرکزی به نام مرکز ملی فضای مجازی شکل گرفته است، این شورا با هدف سیاست گذاری، برنامه ریزی و اجرا در حوزه ی فضای مجازی به صورت کلی شکل گرفته ؛ از کنترل و هدایت محتوا گرفته تا مواجه با شرایط جنگ فرهنگی و هدفمند کردن فضای مجازی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلترینگ، سیاستی شکست خورده است

فیلترینگ، سیاستی شکست خورده است